Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хиль Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Бондарець О. М. 
Стан, проблеми та перспективи розвитку ринку платіжних карток в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Бондарець, Л. Ф. Бондаренко, Н. В. Водолазська, Л. П. Хиль // Бізнес Інформ. - 2018. - № 8. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_8_25
Досліджено ролі платіжних карток у системі безготівкових розрахунків України. Проаналізовано ринок платіжних карток України. Виділено переваги використання платіжної картки. Розглянуто основні проблеми розвитку українського ринку платіжних карток, а також визначено й охарактеризовано можливі шляхи та способи їх вирішення за допомогою маркетингової політики, розширення числа бонусних програм, забезпечення більшої доступності послуги торговельного еквайрингу для підприємств малого бізнесу, в тому числі шляхом додаткового стимулювання клієнтів за допомогою щомісячного нарахування відсотка на залишок коштів на картці для перспективного розвитку цієї форми розрахунків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.114 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Носач І. В. 
Напрями оптимізації управління інноваційними процесами на авіаційних підприємствах [Електронний ресурс] / І. В. Носач, Л. Ф. Бондаренко, Н. В. Водолазська, Л. П. Хиль // Бізнес Інформ. - 2018. - № 7. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_7_13
Виявлено напрями оптимізації управління інноваційними процесами на авіаційних підприємствах в умовах конкурентного середовища, а також розробку моделі оцінювання ефективності інновацій та їх впливу на кінцевий результат і соціально-економічний потенціал компанії. Окреслено особливості інноваційної діяльності авіакомпаній; проаналізовано обсяги та динаміку інновацій в основні фонди авіаційних підприємств; деталізовано механізм управління ефективністю інновацій; запропоновано методику оцінки інноваційних процесів; побудовано структуру інноваційного процесу на авіаційному підприємстві; досліджено результати розробленої концепції управління інноваційними процесами в авіакомпаніях на основі впроваджуваного механізму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 748.756 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Хиль Л. П. 
Управління аудиторською діяльністю за кордоном та в Україні [Електронний ресурс] / Л. П. Хиль, Н. В. Водолазська, О. М. Бондарець // Бізнес Інформ. - 2018. - № 10. - С. 273-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_10_42
Вибір концепції регулювання аудиторської діяльності грунтується на визначенні особливостей держави або професійних організацій у здійсненні заходів з організації аудиторської діяльності, регулювання діяльності субієктів аудиту, контролю за їх функціонуванням тощо. У цілому світовий досвід регулювання аудиторської діяльності показує, що розвиток саморегулювання професії дозволяє забезпечувати єдині вимоги, умови та якість здійснення аудиту на території окремої держави при створенні одного саморегульованого аудиторського об'єднання, наділеного відповідними повноваженнями, або декількох подібних об'єднань за умови вироблення ними єдиних підходів і консолідації своєї професії. Водночас не можна відмовлятися від державного регулювання аудиторської діяльності. Сказане дозволяє зробити висновок про необхідність розумного поєднання державного регулювання та саморегулювання ринку аудиту з метою збереження балансу приватного та публічного інтересу до аудиторської діяльності та розвитку аудиторської професії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.838 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Хиль Л. П. 
Об'єднання звітності з доходів фізичних осіб та єдиного соціального внеску [Електронний ресурс] / Л. П. Хиль, Л. Ф. Бондаренко // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - № 1. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2018_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 608.813 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пушкар О. І. 
Роль маркетингових досліджень ринку в забезпеченні зростання національної економіки [Електронний ресурс] / О. І. Пушкар, Л. Ф. Бондаренко, Л. П. Хиль // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 448-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_11_65
Мета роботи - обгрунтування необхідності та доцільності проведення маркетингових досліджень у маркетинговій діяльності підприємств як фактора економічного зростання вітчизняного народного господарства. В Україні темою дослідження ринку маркетингових досліджень займається Українська Асоціація Маркетингу (УАМ), метою якої є надання інформації учасникам ринку щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Дослідження УАМ спираються на дані дослідницьких компаній та на думки експертів. Стаття містить матеріал щодо необхідності та доцільності проведення маркетингових досліджень підприємствами та організаціями та використання отриманих даних для здійснення своєї діяльності в умовах мінливості та нестабільності зовнішнього ринкового середовища. Проаналізовано ринок маркетингових досліджень в Україні; виявлено тенденцію зростання попиту на маркетингові дослідження та взаємозв'язок зростання їх обсягів зі збільшенням фінансових результатів у національній економіці як у цілому, так і по видах економічної діяльності, а також по видах підприємств. Але сучасна економічна ситуація, що склалася в результаті світової пандемії, вимагає від компаній, що проводять маркетингові дослідження, використання сучасних методів з урахуванням особливостей вітчизняного ринку. Визначено дослідницькі компанії, які здійснюють маркетингові дослідження на ринку України, та замовники маркетингових досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 542.841 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського